دوری کردن از به کاربردن عناصری که کاربر را منصرف می کند
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سايت مدام نگاه و عکس العمل نخستین خیلی اهمیت دارااست.تا به درحال حاضر گردیده که وارد وبسایتی برای اولی توشه شوید و سریعا آن را سوراخ فرمائید؟علت آن چی بوده؟شما می بایست از استعمال عناصری که بایستی منصرف کردن استفاده کننده از بازدید سایتتان می‌گردد دوری کنید.مهم ترین عنصر یا این که مساله که خیلی استفاده کننده را اذیت می‌نماید زیاد سخن کردن درباره ی یک مقاله می‌باشد یا این که نظرخواهی های و سوال های متداول از استفاده کننده که او‌را خسته و اذیت می‌نماید. مثلا به کارگیری از پاپ های سوالی بسیار برای بدست آوردن لحاظ استفاده کننده در خصوص مساله ای مختص.

این جور تکنیک اثر منفی روی سئوی سایت شما داراست. شما نخستین از تمامی بایستی انتخاب فرمایید که چه مقدار میخواهید استفاده کننده را مشغول مسائل و فعالیت خویش فرمائید و اینکه اذن بدید استفاده کننده با میل خودش در نظرخواهی و کار های تارنما شما کمپانی کند. به فعالیت بردن این مسائل سبب ساز سوراخ سریع استفاده کننده میگردد و این سوراخ سریع درجه های منفی از دید گوگل دارااست که به راحتی می‌توانید در گوگل آنالیتیکس سود آن را مشاهده کنید.

5. استعمال ازکلمات کلیدی
با اینکه گوگل چندسالی میباشد که بیان کرده متا عبارات کلیدی خویش را حذف نموده است ولی هنوز استعمال از لغات کلیدی تاثیر گذارمی باشد. مهم ترین نکته ای که می بایست در لغات کلیدی رعایت کرد، تعادل در به کارگیری و پی بردن اینکه در کدام مکان از آن به کارگیری نماییم.

تیتر برگه

او‌لین مکانی که بایستی واژه و کلمه کلیدی به کارگیری گردد و رده مهمی را در بهینه سازی داخل ورقه داراست، تیتر کاغذ است. واژه و کلمه یا این که عبارتی بایستی تگ تیتر به کارگیری گردد که بیشترین کاوش را داراست یعنی اینکه واژه اصلی که می‌خواهید استفاده کننده با جستجوی آن وارد وبسایت شما گردد، در اینجا می بایست قرار گیرد.مهم ترین نکته ای که بایستی درنظر بگیرید، تناسب داشتن تیتر ورقه با محتویات و ساختار وبسایتتان میباشد زیرا در صورتی‌که این تناسب وجود نداشته باشد، گوگل شما‌را جریمه خواهد کرد و اعتماد استفاده کننده را از دست خواهید بخشید.

محتوای برگه، پیوند های فرنگی، تگ Alt و نشانی توشه کاغذ

خیلی معمولی ولی حیاتی وضروری! به عمل بردن لغات کلیدی اصلی در کاغذ ولی با چگالی و تکنیک های یگانه که سایت شما از طرف گوگل به خیال و خاطر اسکن بودن مقاله، اسپم نگردد. لینک و پیوند های فرنگی یا این که لینک و پیوند های درون کاغذ می بایست از روش کلمه ها کلیدی به هم دارای ربط شوند. مهم‌ترین مساله ای که می بایست رعایت فرمایید به کارگیری از تگ Alt در عکسها می باشد.ممکن میباشد کاربری عکس را گزینه کاوش قرار دهد چنانچه سایت شما جايگاه خیر داشته باشد و همینطور از عبارت کلیدی در عکسهای به کار گیری کرده باشید، عکس شما تحت عنوان اولی اکران داده خواهد شد.نشانی توشه بهتر میباشد که به انگلیسی باشد و از عبارات کلیدی فرنگی که جایگزین میباشند البته به طور مختصر به کار گیری گردد.

کلیه این پیوند ها و به کاربردن کلمه ها کلیدی می بایست در اختیار گرفتن گردد به گونه ای که از طرف گوگل جریمه و اسپم نگردیم.

6. موضوعات مربوط به انگیزه
تا به درحال حاضر برای شما اتفاق افتاده که دنبال مطلبی یگانه بودید ولی هیچ کدام از وبسایتهایی که به وسیله کاوش بالا آمده اند به هیچ وجه راجع‌به جستجوی شما مطلبی ندارند!! به عنوان مثال شما به جستجوی عبارت \"دکان جامه مردانه \" میپردازید ولی وبسایتی که به شما نمایش داده میشود، هیچ ارتباطی با دکان خرقه مردانه ندارد و هیچ سیرتکامل وسائل مربوط به مردانه به فروش نمی رساند یعنی صرفا واژه و کلمه کلیدی در تیتر مستعمل میباشد. هرچند در چندسال اخیر گوگل به محتوای وبسایتها اهمیت ویژه ای داده و چنین تارنما هایی جریمه گردیده اند ولی چنانچه محتوایی سایت شما هیچ تناسبی نداشته باشد با کلماتی که استفاده کننده از روش کاوش وارد وب سایت شما می‌گردد، سریعا سایت شما‌را شکاف خواهد کرد که از نگاه گوگل به خیال و خاطر بونس ریت بالا جریمه خواهید شد.

7.سئو قطعه ها
تنی چند از مناطق و قعطه ها در کاغذ تارنما میباشند که از حیث تکنیک seo فوق العاده مهم می‌باشند.درین بخش می‌خواهیم به باز‌نگری مختصر این موردها مهم که از نکات مهم seo داخل کاغذ می باشند بپردازیم:

موادتشکیل دهنده seo باطن ورقه

عنصرها اول بهینه سازی داخل کاغذ تگ تیتر و توضیح می‌باشند که دراین خصوص پیش از این توضیحاتی داده شده‌است.ولی نشانی توشه...

بارها مشاهده گردیده که وبسایتها از نشانی توشه های طولانی و غیر قابل فهم استعمال میکنند.وجود این نشانی بارهای غیر قابل فهم علاوه بر اینکه سبب ساز سردرگمی یوزرها می‌شود، از لحاظ گوگل نیز ممکن میباشد جریمه شوید.به عمل بردن لغت ها قابل ادراک و همینطور لغات کلیدی درون آن و وجود نشانی پوشه های مطلوب از کارداران یک نشانی توشه خوب هست.

مورخ تکثیر

بارها پیش اومده که اشخاص دنبال دسته های نو و نمونه سال 2020 می‌باشند و در گوگل عبارت \" مدلهای تازه جامه در 2020\" کاوش مینمایند.مورخ تکثیر عکس ها و متن های شما خیلی مهم میباشد زیرا گوگل براساس مورخ نشر مطالب، شایسته ترین مطالب و عکس ها را نشان میدهد.





:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: